Klanten

Sandra Vos, Psychiater/Directeur Behandeling Kliniek High Intensive Care GGZ Breburg

Over het voor haar management-team ontwikkelde Intervisie Model. Een mix van Verbindende Communicatie en het Vier Maal Twee minuten  model.

‘We hadden een fijne bijeenkomst. We hebben het model zo goed mogelijk toegepast. Blije gezichten. Goede sfeer. Plezier. We zagen de behoefte aan verbinding, diepgang en resultaat vervuld. De structuur,het echt (moeten) luisteren, de afspraken over het vormgeven van het resultaat hielpen daarbij. Eigenlijk was het een nieuwe ervaring. Hoe intervisie ook kan. Met vooral veel plezier en ontspanning’.

‘Gisteren weer een intervisie met jouw model. Waardevol en met plezier weer gedaan. Blijft een opluchting’. 

image001

Hanneke van Bergen, General Manager bij het NIIOS. Een oogheelkundig instituut met een hoornvlies transplantatie kliniek, een gespecialiseerde oogbank en een grote research & development afdeling.

Wij sparren al een paar jaar met enige regelmaat. Ik heb Odette  leren kennen als een ervaren, vakkundige sparring partner en coach. Goed dat ze altijd uitdaagt op zoek te gaan naar de verbinding. Niet te snel oordelen en luisteren naar wat er echt leeft. Daar hebben we regelmatig letterlijk en figuurlijk ons voordeel mee gedaan. Daarnaast is Odette een coach waar je met een gerust hart je verhaal aan kwijt kunt. Ze kan stressvolle of lastige situaties met een natuurlijk gemak terugbrengen tot heldere, nuchtere en praktische proporties. Daarbij maakt zij graag gebruik van haar geweldloze communicatie –toolbox. De analyses en tips van Odette zijn verrassend eenvoudig, to the point en met de nodige humor. Ik laat me graag met enige regelmaat door haar adviseren en inspireren.

image003

Jose Timmermans, Directie secretaresse GGZ Breburg over de trainingen Verbindend Communiceren

Odette is een fijne trainer die me steeds weer feilloos wist terug te brengen naar de kern: hoe je verbindend kunt communiceren. Met empathie, zonder (voor)oordelen. In eenvoudige taal, zonder allerlei poespas. Ik vind het niet simpel. Maar vanaf het moment dat ik ging oefenen gebeurde er wat: ik vind het fijn om te merken hoeveel meer begrip ik ontmoet nu. Dat moedigt aan om door te gaan met oefenen. Ook na afronding van de training is ze nog steeds in beeld, wil ze graag weten hoe het me vergaat en of ze me kan helpen. Kortom: ik heb erg prettige ervaringen met Odette!

Bij GGZ Breburg hebben Directie, RvB en alle managementteams kennis gemaakt met Verbindend/Geweldloos Communiceren. 

image001

Een aantal groepen operatiekamermedewerkers ontvingen drie trainingen in Verbindend Communiceren. 

ijsselland-ziekenhuis_p

 

Het aanbod Contact Onprettige sfeer in het team?