Offertes zijn vrijblijvend
Empty Cup en opdrachtgever hebben een overeenkomst als de opdracht/offerte per mail door beide partijen is bevestigd. Daarna geldt nog een bedenktijd van 2 weken: in die periode kan de opdracht kosteloos worden afgezegd. In de offerte staat wat wel/niet is inbegrepen.
De rekening is conform de offerte tenzij met opdrachtgever schriftelijk anders is overeengekomen. Na de (eerste) team of 1:1 sessie of training ontvangt opdrachtgever de factuur met het verzoek deze binnen twee weken te betalen.
Wanneer door een calamiteit een training/sessie niet kan plaatsvinden, wordt in overleg een nieuwe datum geprikt.
Als opdrachtgever een afgesproken opdracht afzegt geldt:
- tot 1 maand voor aanvang van die afspraak: geen rekening.
- tot 2 weken voor aanvang: 50% van de offerteprijs.
- minder dan 2 voor aanvang: 100% van de offerteprijs.
De opdrachtgever zorgt dat wat nodig is voor het uitvoeren van de opdracht tijdig wordt aangeleverd/geregeld.
Opdrachtgever en Empty Cup handelen de praktische kant van de zaak via mail/telefoon af.
- Empty Cup reageert binnen 48 uur, tenzij anders afgesproken.
- Evaluatie vindt plaats indien opdrachtgever dat wenst.
- Empty Cup verzorgt de training naar beste kunnen maar kan geen garanties geven over het resultaat.