Algemene Voorwaarden

  • Offertes zijn vrijblijvend
  • Empty Cup en opdrachtgever hebben een overeenkomst als de opdracht per mail door beide partijen is bevestigd en de offerte is goedgekeurd.
  • Daarna geldt nog een bedenktijd van 2 weken: in die periode kan de opdracht kosteloos worden afgezegd.
  • Wanneer door een calamiteit een training niet kan plaatsvinden, wordt in overleg een nieuwe datum geprikt.
  • In de offerte staat wat wel/niet is inbegrepen.
  • De rekening is conform de offerte tenzij met opdrachtgever schriftelijk anders is overeengekomen.
  • Na de (eerste) team of 1:1 sessie of training ontvangt opdrachtgever de factuur met het verzoek deze binnen twee weken te betalen.
  • Als opdrachtgever een afgesproken opdracht afzegt geldt:
  •          tot 1 maand voor aanvang van die afspraak: geen rekening.
  •          tot 2 weken voor aanvang: 50% van de offerteprijs.
  •          minder dan 2 voor aanvang: 100% van de offerteprijs.
  • Opdrachtgever zorgt dat wat nodig is voor het uitvoeren van de opdracht tijdig wordt aangeleverd/geregeld.
  • Opdrachtgever en Empty Cup handelen de praktische kant van de zaak via mail/telefoon af.
  • Empty Cup reageert binnen 48 uur, tenzij anders afgesproken.
  • Evaluatie vindt plaats indien opdrachtgever dat wenst.
  • Empty Cup verzorgt de training naar beste kunnen maar kan geen garanties geven over het resultaat.
  • In opdracht gemaakte verslagen zijn eigendom van de klant.
  • Trainingsmaterialen, offertes, artikelen van Empty Cup zijn eigendom van Empty Cup.
  • De Privacy afspraken en Klachtenprocedure zijn onderdeel van de Algemene Voorwaarden.